Ţeapă Coca Cola – Cosmote


Primeşte tata azi dimineață un SMS de la Coca-Cola Romania ca a câștigat 2000 € si o plasma TV, si sa îl sune la numărul 0767983765 (puteți sa îl sunați sa râdeți de prost).

L-a sunat pe ala de la “Coca-Cola” sa vadă cum intra in posesia premiului.

DSCF2487

Ala ii spune sa cumpere 4 cartele de 10 € Cosmote in 20 de minute ca sa ii arate cartelele curierului când va veni in maxim 48 de ore.

Nu mai țin minte cum îl chema pe flăcău.

Caut eu niște cartele mai vechi, am găsit doua de 6 euro una de 5 si una de 3, când mă suna asta sa ii zic ca am cumpărat 4 cartele de 10 euro :))

Mă suna: are o voce cam de 20 si ceva de ani, vorbește repede sa dea impresia ca este de la Coca cola, îmi spune el cum îl cheamă dar nu am ținut minte, dar faza e ca m-a sunat cu Secret.

Mă întreabă el dacă am cumpărat cartele şi de care (mai avea sa mă întrebe cât am dat pe ele), după mi-a cerut codul de bare de pe o cartela (ăsta mi l-a cerut doar să pară că este serios) şi după începe să facă ce şi-a propus, adică să ceara codurile de reîncărcare, i-am zis eu ca am răzuit acolo si am început sa îi zic, după fiecare cod zicea să repet să nu fie vreo greşeală.

Mulţumit omul că s-a făcut cu 40 de euro, dar de unde că a luat ţeapă de la mine.

Să nu muşcaţi aşa ceva, vă prindeţi repede dacă vă gândiţi bine ce zice ăla, dar îţi dai seama ca zice de Coca-Cola, doar când este un concurs la Coca-Cola ştie si mamaie :))))

Cred că înjură ăla :)))

Aşa arată mesajul:

“FELICITARI COCA-COLA ROMANIA v-a ales nr. dumnea voastra castigator al premiului de 2000€ si o plasma TV. Pentru detalii contactati-ne la nr. 0767983765″

Am scris exact cum l-a scris flăcăul ăla, greşelile sunt scrise intenţionat.

63 răspunsuri la acest articol.

  1. eu am scris codul pe internet dar acum cateva luni

    Răspunde

  2. Posted by antoanela on noiembrie 1, 2010 at 14:46

    tocmai am castigat si eu 7500 de euro si o plasma tv si am intrat pe net sa vad ce gasesc….surpriza…am gasit exact sms-ul kre mi-a fost trimis mie decat k mie mi s-a spus sa-mi cumpar o cartela orange…abia ast sa ma sune din nou sa il injur

    Răspunde

  3. Posted by Stefan on noiembrie 10, 2010 at 10:01

    Am primit si un mesaj asemanator azi 10.11.2010 de la nr. de telefon 0786839499. Era vorba de 7500 Euro in cazul meu. N-am apucat sa sun pentru ca am avut curiozitatea sa caut pe net inainte.

    Răspunde

  4. Posted by Vlad on ianuarie 9, 2011 at 15:25

    AStazi am primit si eu un SMS la fel ca al vostru :””
    “” *”coca-cola”*
    Comapnia Coca-Cola v-a desemnat castigatorul premiului de 10000 Euro si o plasma TV
    Felicitari! Pentru detalii apelati info-line 0762309263 – 0213139430 sau intrati pe http://www.Premii si promotii Romania.ro”” (site-ul a fost scris exact la fel si in mesaj )
    Am muscat oleaca momeala si lam sunat…
    Desigur aveam minute :D
    Mi-a spus cum il cheama :
    “” Andrei George. Fiul lui Constantin si Elena, nascut pe 22.04.1971, si cica sta in Bucuresti :))
    Am vorbit cu el . Mi-a spus ca in 20 de minute trebuie sa cumpar o sticla de coca-cola de 2,5 L si 4 cartele de reincarcat a cate 20 de Euro.
    De aici mi-am dat seama ca este o tzeapa :D
    I-am zis ca am luat cartelele si sticla de cola.
    M-a intrebat daca vreau sa renunt sau sa continui
    eu am raspuns ca vreau sa continui
    Apoi trebuia sa mai cumpar ceva in valoare de 600 de RON .
    Atunci i-am inchis si i-am zis :
    RENUNT . Cacat idiot ce esti :|

    Răspunde

  5. Posted by Vlad on ianuarie 9, 2011 at 17:09

    uitati aici si o dovada clara… :P data si la stirile proTV :
    http://www.crimetime.ro/video/ge/vid/MjY1NA==<a title="

    Răspunde

  6. Posted by ghiocica on ianuarie 21, 2011 at 12:10

    Acelasi mesaj am primit si eu astazi …identic, numai ca sunt alte numere de telefon.Acum un an am primit alt mesaj de DOMO. NU va incredeti in asa ceva.

    Răspunde

  7. Posted by Andrei on ianuarie 23, 2011 at 11:09

    am primit si eu pe nr sotiei un msaj de genu de la nr de tel 0785 534 576 ….am sunat si am parut foarte incantat de idee (eu stiam despre ce e vb..) am lasat sa imi zica aceeasi poveste care o ziceti si voi mai sus….interviu spot bla bla kanal D. i am cerut un nume si a zis MARIUS CONSTANTINESCU…. am cautat pe google de curiozitate si scrie asa: marius constantinescu – televiziunea romana :))) macar daca lua un nume de la kanal d ///.. ma rog si dupa ce mi.a zis toata povestea ca tr sa cumpar o sticla de cocacola si nu stiu ce cartela nici nu am fost atent…i.am zis ca a fost inregistrat :)) . si mi.a inchis pe loc… si dus a fost… aveti grija…. mi.ar place daca am putea sa ii prindem pe acesti “operatori” dar slabe sanse…

    Răspunde

  8. Posted by ghita on februarie 5, 2011 at 11:39

    la toti tapari de genu asta ….bube in fund si miini scurte …..eu nu am pus botu .aveti grija

    Răspunde

  9. Posted by ADITZA on februarie 20, 2011 at 12:57

    am primit un msg azi 20.02.2011 cum k am castigat 10000 euro si o plasma….. “Cod.RO.002946.C.E.E.H. Super Bingo,Pepsi&Bucovina a desemnat nr D-voastra castigator premiului 10.000 euro + tv Panasonic. nr info 0785.469.165 : 0214.065.467 “…..asa suna mesajul…binenteles de curiozitate am incercat pr data nr de fix dar acela era cica “post telefonic deranjat temporar” asa k am incercat celalalt a raspun un baiat vorbind foarte frumos si foarte credul explicandu-mi caum am castigat chear daca nu am poarticipat la nici un concurs pt a castiga vreun premiu….toate bune pana mia cerut s platesc pt firma de transport prin cartele valorice de 80 euro in tp de 30 minute……..mam interesat dac ar fi fost vreun concurs de genu ar fi fost postat p saitu coca cola…….apoi lam sunat luand-ul la misto sa enervat am incepu un pik s ne injuram si a inchis…deci ganditiva un opertaor telefonic de la coca cola cica ar putea avea un astfel de vocabular pt un concurs??? haideti s fim seriosi TZEAPA asa k avetzi grije de bani D-voastra

    Răspunde

  10. Posted by mtz sorin on mai 4, 2011 at 12:19

    astia au impresia ca Romania e o tara cu oameni cazuti din pom…am primit si eu azidimineata un mesaj coform caruia as fi castigatorul unui premiu de 10000 de euro si al unei plazme nu plasme….pentru a intra in posesia premiului am avut de indeplinit 3 doleante ale (companiei coca&cola)….sa cumpar o sticla de coca-cola,sa cumpar 6 tichete valorice a 10 euro si sa imi comunic datele personale.ce e frumos e ca tipul persevereaza si e insistent…ma intreaba in cat timp pot face posibile aceste lucruri si eu i-am zis ca in doua ore…dupa 2 ore ma suna si cand ii spun ca am cumparat ce mi-a cerut incepe sa se balbaie din toate tatanile iar cand il intreb de regulamentul oficial ma ia cu 10000 de vrajeli.se vedea de la o posta ca e teapa de teapa…eu unu nu am muscat-o asa ca atentie la nr de tel 0786438710!cat despre tipul cu plazma ii doresc muja larga…sa se cace sarma ghimpata si pioneze…scuzati expresiile.

    Răspunde

  11. Posted by dani coman on mai 13, 2011 at 08:46

    si eu am primit azi un sms de la nr 0764415441 cum ca as fi castigat 5ooo euro plus un l.c.d prin ,,estragere” si mai zice contactatine ( care se scrie contactati-ne) si cica ma suna din Canada unde nici nu cred ca exista Cosmote

    Răspunde

  12. Posted by dobre on iunie 1, 2011 at 07:58

    e acum nu mai cistigi o plasma ci un tvLCD nam sunat dar o so fac ca sa l injur un pic

    Răspunde

  13. Posted by mihaela on iunie 15, 2011 at 14:13

    Am primit si eu azi un mes de la hbc coca-cola romania ca am castigat 10000 de euro si LCD TV si mi-au lasat un nr de tel.Am sunat si mi-au zis sa ma duc la notar sa platesc 10- euro pt niste acte si ca trebuie sa dau 20%din castig,iar eu le-am spus sa opreasca jumate din bani si sa-mi dea diferenta,si au zis ca nu,ca trebuie mai intai sa dau eu suma aceasta si pe urma imi dau ei toti banii:))

    Răspunde

  14. Posted by Daniela D. on iunie 29, 2011 at 08:58

    Si eu am primit mesaje de acest fel si unul zilele astea si cu telefoane insistente dupa mesaj. Suna asa: “Felicitari!!!Compania Coca-Cola a desemnat nr d-voastra fiind castigator a unui premiu de 10.000 euro si o plasma tv. Pt info line 0784417616″

    Răspunde

  15. Posted by Mely A on iulie 2, 2011 at 08:46

    Exact acelsi mesaj l-am primit azi dimineata de la nr.0762447138….cu 10.000euro si plasma dar nu am raspuns .Ma gandeam ca este frauda pt.ca nu am participat la nici un concurs si nu am auzit de unul momentan la Coca Cola.

    Răspunde

  16. Posted by Attila on iulie 28, 2011 at 10:34

    am trimis si EU cu cod unic dupa capac dupa citeva saptamini am fost sunat ca am cistigat un laptop si sa trimit poza cu capacul si codul. nefiind acasa, seara dupa ce am ajuns acasa (ora19.00) am trimis poza. ziua urmatoare am fost sunat ca am pierdut cistigul pentru ca am trimis poza prea tirziu “cu o ora intirziere”. toate sunt minciuni!!!!

    Răspunde

  17. Posted by Mihai on iulie 30, 2011 at 20:18

    Fratilor s-a facut 20000 de euro castigul :)) ! Sunati voi daca vreti, eu nu-mi pierd timpul cu asa ceva: 0763784435.

    Răspunde

  18. Posted by dana on ianuarie 10, 2012 at 14:35

    eram sa iau teapa dai dracu

    Răspunde

  19. Posted by Gogonetu on martie 1, 2012 at 11:00

    Ce tupeu au otravitii astia, avetii mare grija, sunt peste tot

    Răspunde

  20. Posted by adrianbarla on septembrie 5, 2012 at 08:49

    niste jegosi bulangii

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

